From Aja to Playitas

DER Touristik relies on these hotel brands

"We still see demand and above all potential there": Central Europe CEO Ingo Burmester (right) and Georg Schmickler, boss of the hotel division DTHR, want to grow.
DER Touristik
"We still see demand and above all potential there": Central Europe CEO Ingo Burmester (right) and Georg Schmickler, boss of the hotel division DTHR, want to grow.

DER Touristik declares the hotel sector to be a strategic core topic. This is where Central Europe CEO Ingo Burmester and the CEO of DER Touristik Group Hotel Division, Georg Schmickler, want to grow. The Playitas brand is becoming more important. According to Central Eur

Jetzt Angebot wählen und weiterlesen!

1 Monat

5 €
  • danach 18 € / mtl.
  • 13 € sparen

12 Monate

99 €
  • nur für kurze Zeit
  • 120 € sparen

24 Monate

179 €
  • größter Preisvorteil
  • 259 € sparen

fvw|TravelTalk Digital

  • Vollzugriff auf fvw.de inkl. E-Paper
  • PepXpress-Ausweis für 2 Jahre kostenlos
  • Ermäßigungen bei allen Events
stats